Doprava, Obchodní podmínky

Způsob dopravy:

Česká Pošta (pouze ČR) -Balík do ruky ......... 141,- Kč (doručování ČP trvá i několik pracovních dnů)

GLS ČR - zásilková spol. (doporučujeme) .... 99,- Kč       

GLS SR  PŘIPRAVUJEME Objednávky na Slovensko lze, po cenové domluvě za dopravu (cca od 190,- Kč), zasílat Českou Poštou.

 

Dovoz zboží - Nabízíme možnost dodání zboží při nákupu nad 1800,- Kč v oblastech Černošice, Dobřichovice, Lety, Karlík, Řevnice, Všenory, Rovina, Praha-Radotín ZDARMA!!! (dovoz zboží se domlouvá telefonicky) Cena Dovozové dobírky je 10,- Kč.

Možnosti platby

  1. Dobírka GLS  .... 35,- Kč.

  2. Dobírka Česká pošta  .... 46,- Kč.
  3. Platba bankovním převodem (Osobní oběr / GLS / Česká pošta): ..... 0,- Kč. Platba předem na ÚČET. č.ú.: 2000936369/2010. Po připsání částky na účet obdržíte potvrzení a zboží Vám bude ihned odesláno. Jako variabilní symbol uvádějte číslo objednávky.

 

Osobní odběr na prodejně Dobřichovická 744, Černošice - ZDARMA

 

ceny dopravy jsou s DPH.

Vážení zákazníci , v případě že se rozhodnete nakupovat v našem internetovém obchodě, seznamte se s našim nákupním řádem a obchodními podmínkami.

1. Tyto obchodní podmínky jsou platné pro nákup v našem internetovém obchodě, upřesňují a vymezují práva a povinnosti mezi zákazníkem (kupujícím) a (prodávajícím) www.silda.cz. Naše firma je plátce  DPH . proto je zboží v e-shopu udávané v ceně bez DPH a v druhé kolonce i s patřičnou sazbou DPH.

2. Objednávka zboží a následné uzavření smlouvy:

vyplněná a odeslaná objednávka v našem internetovém obchodě SILDA je závazná jako návrh k uzavření smlouvy. Odesláním nákupního košíku včetně s pravdivě vyplněnými povinnými údaji se  zákazník zavazuje, že se seznámil s nákupním řádem, reklamačním řádem, s prohlášením o ochraně s osobními údaji, dodacími podmínkami, s cenami a způsobem dopravy v našem internetovém obchodě SILDA. Obchodní podmínky našeho internetového obchodu SILDA jsou závazné a nelze je měnit.              K uzavření smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím dochází okamžikem předání objednaného zboží kupujícímu.

  • Kupující uvede místo dodání zboží  /adresu/ v registračním formuláři.
  • Kupující je povinen uvést v objednávce podmínky k řádnému převzetí objednaného zboží. Nepřevezme-li kupující dodávku z důvodu ležících na jeho straně , vzniká prodávajícímu nárok na náhradu nákladů na dopravu a balné.
  • Vlastnické právo ke zboží přechází z prodávajícího na kupujícího okamžikem zaplacení kupní ceny. Buď při předání zboží kupujícímu v místě dodání , nebo při odběru v naši kmenové prodejně , nadále zaplacení předem (pro faktura)
  • Vyplněním registračního formuláře, nebo objednávky, případným vyplněním osobních údajů na jakémkoliv jiném místě umístěném v internetovém obchodě , dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím, smlouvách a o jeho nákupech. Kupující má právo na vymazání nebo změnu ve struktuře osobních  údajů, a to kdykoliv o to písemně požádá na  a nebo tak učiní osobně na registračním formuláři.
  • Bez ohledu na ustanovení jednotlivých bodů článku 2 těchto obchodních podmínek, si prodávající vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu. Pokud tak prodávající učiní a zároveň již došlo k prokazatelné úhradě kupní ceny kupujícím formou platby předem, budou tyto finanční prostředky vráceny zákazníkovi zpět.


3. Dodací podmínky a zboží skladem

  • Zbozí SKLADEM je označeno "Zeleným zaškrtnutím". Zboží, které skladem není, je označeno "Červeným přeškrtnutím". U zboží, které je uvedeno "SKLADEM" neručíme za správnost informace, jelikož Eshop je propojen s kamennou prodejnou a tím pádem dochází ke složitějšímu párování zboží mezi zbožím ve virtuálním obchodě.
  • Po potvrzení převzetí virtuálního košíku je zboží expedováno ve lhůtě 7 pracovních dnů, pokud je zboží na skladě. Neuskladněné zboží je možno objednat i telefonicky. U neuskladněného zboží se expediční lhůta může prodloužit až na 15 pracovních dnů (Negarantujeme. Dle možností dodavatele) .

  • V případě platby převodem začíná lhůta následující den po připsání celého požadovaného obnosu na účet 2000936369/2010, variabilní symbol je vždy číslo objednávky.
  • Množství skladovaného zboží závisí na pružnosti našich dodavatelů. Neustále sledujeme počty skladovaného zboží a informujeme dodavatele o nutnosti doplnění.
  • Jarní období je ve znamení velkého odbytu hnojních žížal, proto se může stát, že chov bude vytěžen a nebude možno určitý čas zasílat kvalitní hnojní žížaly. O této skutečnosti bude zákazník neprodleně informován přímo v sekci hnojní žížaly.
  • V období letních dovolených může být dodací lhůta prodloužena. O této skutečnosti budeme naše zákazníky informovat.
  • Dodavatel si vyhrazuje právo prodloužit dodací lhůtu uvedenou v bodě a),  b)  pokud nebude v jeho silách zajistit odeslání zboží včas a to z nepředvidatelného důvodu. O této nepříjemné skutečnosti bude zákazník srozuměn buď telefonicky nebo v elektronické podobě.


4. Ceník a doprava

  • E-shop využívá zásilkovou službu GLS a Česká pošta. Cena přepravného je uvedena v Způsob dopravy, dle aktuálních cen dopravců.
  • Všechny ceny jsou uvedeny včetně balného, sazby DPH a palivového příplatku, pokud celková váha zboží a obalového materiálu, nepřesáhne 10 kg. Je-li hmotnost balíku vyšší, informujeme zákazníka a dohodneme další postup a cenu přepravy.

  • Kupující je povinen zkontrolovat si při převzetí zásilky nepoškozenost a kompletnost obalu. Při zjištění porušení obalu, je třeba upozornit přepravce, který s kupujícím sepíše zápis o škodě.


5. Odstoupení od smlouvy

  • V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
  • Chce-li zákazník tuto možnost využít, bude mu vrácena kupní cena zboží na účet který uvede prodávajícímu. Musí však splnit všechny tyto podmínky:
  • kupující odešle prodávajícímu zprávu o záměru vrátit zboží, ve znění

    Chci odstoupit od smlouvy ze dne ..,..,...., číslo objednávky ...... a žádám vrácení částky za toto zboží ve výši ........ na účet číslo /.... .

  • zboží zaslané zpět na naši adresu, musí být v původním obalu, nepoužité, nepoškozené, kompletní, včetně příslušenství, záručního listu, návodu na použití atd.. Neposílejte na dobírku, náklady na vrácení zboží hradí kupující sám. Doporučujeme zboží pojistit.
  • Kupující hradí veškeré náklady spojené s přepravou reklamace a označí zásilku viditelně REKLAMACE.
  • Při nesplnění těchto podmínek považujeme odstoupení od smlouvy za neplatnou z důvodu nesplnění výše uvedených podmínek podmínek e-shopu silda.cz ze strany kupujícího a zboží bude vráceno kupujícímu zpět na jeho náklady.
  • Zboží lze reklamovat osobně u provozovatele, na adrese:
    SILDA, Dobřichovická 744 , Černošice Praha-západ 25228
    SILDA, Výpadová 1147, Praha Radotín 15300
    Adresa pro zasílání reklamací je: SILDA, Dobřichovická 744 , Černošice Praha-západ 25228



6. Ochrana osobních údajů.

  • E-shop je postaven tak, aby nežádal od zákazníka o žádné citlivé údaje, přesto s některými údaji pracovat musí, proto se e-shop  zavazuje, že neposkytne žádné osobní údaje třetí osobě s výjimkou firmě zajišťující přepravu, bankám a jiným institucím důležitým pro bezchybné zaslání zboží.


7. Reklamace

  • Kupující je povinen po převzetí zásilky zboží prohlédnout a pokud zjistí vadu, je povinen tuto skutečnost nahlásit prodávajícímu, nejpozději do 3 dnů na adresu.
  • Ve zprávě o reklamaci musí kupující uvést zjištěné vady a popsat jak se projevují.
  • Kupující hradí veškeré náklady spojené s přepravou reklamace a označí zásilku viditelně REKLAMACE.
  • Balík musí obsahovat vše co kupující převzal od přepravní služby při převzetí zboží a přiloží své kontaktní údaje, ( adresa, telefon, mail).
  • Reklamace zaslaná na dobírku nebude přijata.
  • Zpáteční zaslání opraveného nebo vyměněného zboží hradí provozovatel e-shopu. Pokud výrobce nezjistí žádnou závadu zpáteční náklady hradí kupující.
  • Škody způsobené neodborným používáním, nebo hrubou mechanickou silou nebudou uznány. Prodejce se vždy přiklání k vyjádření výrobce.
  • Prodávající se zavazuje informovat zákazníka (telefonicky nebo elektronickou poštou) nejpozději do pěti pracovních dnů od obdržení reklamace o způsobu vyřízení reklamace.
  • Osobní reklamaci může kupující uskutečnit v kamenném obchodě. Zboží lze reklamovat osobně u provozovatele, na adrese:
    SILDA, Dobřichovická 744 , Černošice Praha-západ 25228
    SILDA, Výpadová 1147, Praha Radotín 15300
    Adresa pro zasílání reklamací je: SILDA, Dobřichovická 744 , Černošice Praha-západ 25228

  • Vzhledem ke složitosti balení a zasílání, nelze živou nástrahu reklamovat !


8. Závěrečná ustanovení

  • Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem zveřejnění na stránkách internetového obchodu
  • Prodávající si vyhrazuje právo měnit a průběžně upravovat obchodní podmínky, přitom vždy platí, že platné znění je to, které kupující odsouhlasil učiněním závazné objednávky.
OTcyMDZhY